biura nieruchomosci w czestochowie

Podobne
zwpa kod
program antywirusowy do pobrania
Koguty Swietlne
naro縩ik vier-sa
2222zus dra22222222przyk砤d wype硁ienia2222
 
Blog perfectbitch

Temat: prawnik zamiast biura nieruchomo艣ci
prawnik zamiast biura nieruchomo艣ci Witam Czy kto艣 z Pa艅stwa kupowa艂 mieszkanie bez po艣rednik贸w, tylko z pomoc膮 prawnika (brokera)? Chc臋 kupi膰 mieszkanie bez po艣rednik贸w ale boj臋 si臋, 偶e czego艣 nie dopilnuj臋/ nie sprawdz臋. Z kolei biuro nieruchomo艣ci du偶o kosztuje - niezbyt mnie na nie sta膰- ale ma obowi膮zek 'dopilnowa膰' transakcji. St膮d moje pytanie - czy kto艣 ju偶 w taki spos贸b kupowa艂 mieszkanie- z pomini臋ciem agencji ale z pomoc膮 'specjalistycznego' prawnika? Jestem z Cz臋stochowy, tu b臋d臋 kupowa膰 mieszkanie - gdyby kto艣 dodatkowo m贸g艂 mi powiedzie膰 kto w Cz臋stochowie zajmuje si臋 takim doradztwem, bardzo by mi...
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,656,71508032,71508032,prawnik_zamiast_biura_nieruchomosci.html



Temat: Jak kupi膰 nowe mieszkanie w Cz臋stochowie?
www.megaron.net.pl/ To tylko przyk艂ad, da sie znale艣c wiecej link贸w. Ale moim zdaniem lepiej przejsc sie do biura, na zdjeciach jest to co chc膮 ci pokaza膰. Wiele biur nieruchomo艣ci nie publikuje w necie zdj臋c. Jesli nie masz czasu to w cz臋stochowie widzia艂em najwiecej biur nieruchomo艣ci w jednym miejscu (nie znam nazwy tej ulicy)ale to by艂o w okolicach ratusza.Tam masz do艣c duzo ofert uzywanych...
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,34204103,34204103,Jak_kupic_nowe_mieszkanie_w_Czestochowie_.html


Temat: Cena za metr kwadratowy gruntu w...
Ciezko z wami sie dogadac wiec wam nakresle-jak za tanio kupie dzialke to mi sie US doczepi, wiec potrzebna mi sie SREDNIA CENA GRUNTU NIEROLNEGO W DZIELNICY BUGAJ W CZESTOCHOWIE.Moze ktos ... mi tu niektorzy wyjezdzaja ze nie ma srednich cen. P.S. Chcialem sobie ulatwic ale chyba bede musial skorzystac z uslug biura nieruchomosci
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,39182550,39182550,Cena_za_metr_kwadratowy_gruntu_w_.html


Temat: czy mo偶na zaufa膰 agencji nieruchomo艣ci
Jesli chodzi o biura ,to sa osoby ktore mysla tylko o kasie. Ale sa i tacy ktorym zalezy, zeby dobrze sprzedac mieszkanie, zadowolic kupujacego i uzyskac dobra opinie o swoim biurze. Wszystko zalezy od nastawienia ludzi z tej dziedziny. Proponuje, stworzyc ranking agrncji nieruchomosci w Czestochowie! Wpisujcie biura i opinie na ich temat!Dzieki temu ludzie beda wiedziec komu zaufac a kogo unikac!!!!!...
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,48936454,48936454,czy_mozna_zaufac_agencji_nieruchomosci.html


Temat: czy krach wplyn膮艂 na sprzedaz mieszkan?
A ja sie z Wami nie zgadzam. Pracowalam kiedys w biurze nieruchomosci i wiem jak sie nakreca ceny mieszkan.... Jesli ktos teraz obserwuje rynek i mowi, ze ceny sa stabilne to ... wtornym.. dlaczego?? 1. Czestochowa to miasto powiatowe, ludzie stad uciekaja, bo nie ma prespektyw na lepsza prace i place. 2. Kazdy wie, ze bloki nigdy nie dostana sie na liste zabytkow, ... o czym dobitnie swiadczy to, co zrobiono z komunikacja pkp w naszym miescie... Jesli ceny w wiosne nie spadna, to bedzie to jedynie zasluga deweloperow i biur nieruchomosci. Pozdrawiam
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,87559134,87559134,czy_krach_wplynal_na_sprzedaz_mieszkan_.html


Temat: Czy my艣licie, 偶e mieszkania w Cz臋stochowie taniej膮
Mieszkania ida w dol i nawet sztuczne trzymanie ceny przez sprzedajacych i biura nieruchomosci, na dluzsza mete nie pomoga. Znam sytuacje mieszkaniowa np. w Poznaniu i w Czestochowie i z tego...
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,87899435,87899435,Czy_myslicie_ze_mieszkania_w_Czestochowie_tanieja.html


Temat: gdzie mam da膰 og艂oszenie
gdzie mam da膰 og艂oszenie chce zdecydowanie kupic dom w Cz臋stochowie lub bliskiej okolicy - taki do zamieszkania bez wiekszych remont贸w. Gdzie dac ogloszenie bo nasze biura nieruchomo艣ci to totalna klapa. To...
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,68674895,68674895,gdzie_mam_dac_ogloszenie.html


Temat: domy kanadyjskie-ktos mieszka?
... doradccy za spapranie takiej budowy tam idzie si臋 do s膮du a odszkodowanie jest tak duze 偶e 偶adna firma ani biuro nieruchomo艣ci nie pozwoli sobi ena przekret, a jak jest w Cz臋stochowie...
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,65653693,65653693,domy_kanadyjskie_ktos_mieszka_.html


Temat: Dzia艂ki budowlane w Cz臋stochowie do 100 000 pln.
Ale ten temat nie tyczy si臋 sprzeda偶y mieszka艅 - tylko chcia艂am, 偶eby pos艂u偶y艂 do nakierowania na dzia艂ki w Cz臋stochowie w przyst臋pnej cenie. Aczkolwiek podtrzymuj臋 zdanie radka i potwierdzam, 偶e biura nieruchomo艣ci ... na co biura nieruchomo艣ci naci膮gaj膮 kupuj膮cych, a sprzedaj膮cych zwodz膮. Ale wracaj膮c do w膮tku licz臋 na jakie艣 sensowne oferty ch臋tnych sprzeda膰 dzia艂k臋 budowlan膮.
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,67246549,67246549,Dzialki_budowlane_w_Czestochowie_do_100_000_pln_.html


Temat: mieszkanko do 50.000zl???
Dla zainteresowanych podaj臋 kilka adres贸w internetowych, gdzie mo偶na czego艣 szukac. Mnie na razie nie uda艂o si臋 znale藕膰 tego, czego szukam, ale mo偶e komu艣 si臋 przyda:) czestochowa.homer.pl/ www.mlspolska.com.pl/ www.cbon.com.pl/ www.gratka.pl/ Na interii te偶 jest serwis nieruchomo艣ci. No i oczywi艣cie prawie ka偶de biuro nieruchomo艣ci ma swoj膮 stron臋 :)
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,41557755,41557755,mieszkanko_do_50_000zl_.html


Temat: mieszkanie
mieszkanie Mam pytanko. Od Maja musz臋 i oczywi艣cie chc臋 przenie艣 si臋 do Nowego Targu, b臋d臋 tam musia艂 wynaj膮膰 tam mieszkanie ale gdy patrze na miejscowe biura nieruchomo艣ci to nie ma tam ... z Cz臋stochowy.
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,259,74058449,74058449,mieszkanie.html


Temat: Ceny mieszka艅 w Olsztynie pobi艂y rekordy
... jest bezpodstawne i mijaj膮ce si臋 z prawd膮. Teksty takie nap臋dzaj膮 jedynie ceny oferowane przy sprzeda偶y i korkuj膮 rynek. To przez takie g艂upoty biura nieruchomo艣ci nie s膮 w stanie doprowadzi膰 do p艂ynno艣ci...
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,64,70203882,70203882,Ceny_mieszkan_w_Olsztynie_pobily_rekordy.html


Temat: jak trafi膰 na t膮 strone
jak trafi膰 na t膮 strone - po zmianie tego uk艂adu ca艂kiem zg艂upia艂am. By艂a taka linka do biur ( 12 chyba) nieruchomo艣ci w Cz臋stochowie. Jak tam teraz trafi膰. Pilnie szukam oferty domu...
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,69652939,69652939,jak_trafic_na_ta_strone.html


Temat: nowe mieszkania - za ile?
Bia艂ymstoku, Olsztynie czy Cz臋stochowie. Podzwoni艂em i faktycznie - w Lublinie za 3800 z艂 do odbioru za kilka miesi臋cy.
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,60,92872292,92872292,nowe_mieszkania_za_ile_.html


Temat: Ksi膮dz z parafiank膮 oskar偶eni w sprawie gwa艂tu
... biura po艣rednictwa pracy. Biura nie dzia艂aj膮, milion przepada (`FiM' 15/2002). W E艂ku w艂adze miejskie najpierw wyceniaj膮 dzia艂k臋 budowlan膮 na 230 tys. z艂, a p贸藕niej sprzedaj膮 j膮 Ko艣cio艂owi za 1 proc. warto艣ci...
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,902,55857030,55857030,Ksiadz_z_parafianka_oskarzeni_w_sprawie_gwaltu.html


Temat: ZGODA BRUKSELI NA ULGI DLA INWESTOR脫W
ZGODA BRUKSELI NA ULGI DLA INWESTOR脫W Cz臋stochowa, 15 wrze艣nia 2005 roku KOMUNIKAT BIURA PRASOWEGO URZ臉DU MIASTA CZ臉STOCHOWY Zgoda Brukseli – b臋d膮 ulgi dla inwestuj膮cych w cz臋stochowskiej strefie Cz臋stochowa jako pierwsze miasto w Polsce uzyska艂a zgod臋 Komisji Europejskiej w Brukseli na wprowadzenie dodatkowych ulg dla przedsi臋biorc贸w zamierzaj膮cych inwestowa膰 na terenie miasta Cz臋stochowy w obszarze Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej oraz dla inwestor贸w, kt贸rzy ju偶 w strefie funkcjonuj膮! Przedsi臋biorcy inwestuj膮cy w Specjalnej Strefie Ekonomicznej na terenie miasta Cz臋stochowy zostan膮 zwolnieni z podatku od nieruchomo艣ci. B臋dzie to zach臋t膮 dla inwestor贸w i dodatkowym atutem przemawiaj膮cym za lokalizacj膮 firm w naszej strefie. Program ma s艂u偶y膰 i przyczyni膰 si臋 do tworzenia nowych miejsc pracy zwi膮zanych z inwestycjami pocz膮tkowymi realizowanymi na terenie miasta Cz臋stochowy w obszarze Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Procedura uzyskania ... w strefie (zwolnienie z podatku b臋dzie obejmowa艂o tylko t臋 nieruchomo艣膰, kt贸ra jest zwi膮zana z realizacj膮 nowej inwestycji). Zatwierdzony przez Komisj臋 Europejsk膮 program zwolnienia z opodatkowania nieruchomo艣ci znajduj膮cych si臋 w Specjalnej Strefie Ekonomicznej przewiduje udzielanie pomocy w postaci zwolnienia z podatku od nieruchomo艣ci: 1. Dla przedsi臋biorc贸w (ma艂ych, 艣rednich i du偶ych), kt贸rzy spe艂ni膮 nast臋puj膮ce warunki: - utworz膮 co najmniej 25 nowych miejsc pracy, w ... (prawo do zwolnienia z podatku od nieruchomo艣ci musi zosta膰 nabyte przed up艂ywem tego terminu). Ponadto niniejsza chwa艂a przewiduje, i偶 przedsi臋biorcy, kt贸rzy do dnia 30.04.2004r. nabyli prawo do korzystania ze zwolnie艅 na...
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,29086776,29086776,ZGODA_BRUKSELI_NA_ULGI_DLA_INWESTOROW.html


Temat: "INWESTUJ W CZ臉STOCHOWIE"
"INWESTUJ W CZ臉STOCHOWIE" Cz臋stochowa, 19 kwietnia 2005 roku KOMUNIKAT BIURA PRASOWEGO URZ臉DU MIASTA CZ臉STOCHOWY Inwestuj w Cz臋stochowie W ramach Programu Pomocy dla Przedsi臋biorc贸w „Inwestuj w Cz臋stochow臋” na zasadach de minimis, Rada Miasta Cz臋stochowy przyj臋艂a wczoraj uchwa艂臋 w sprawie zwolnienia z podatku od nieruchomo艣ci firm tworz膮cych nowe miejsca pracy w naszym mie艣cie. Uchwa艂臋 przygotowa艂 Urz膮d Miasta. Uchwa艂a ma wspiera膰 rozw贸j przedsi臋biorstw inwestuj膮cych i tworz膮cych nowe miejsca pracy. Ma stanowi膰 podstaw臋 do zastosowania zwolnie艅 z podatku od nieruchomo艣ci grunt贸w, budynk贸w, budowli lub ich cz臋艣ci b臋d膮cych we w艂adaniu przedsi臋biorc贸w dzia艂aj膮cych na terenie miasta Cz臋stochowy i tworz膮cych ... i skuteczno艣ci przez okres 5 kolejnych lat przez Prezydenta Miasta Cz臋stochowy. Warunek utworzenia nowych miejsc pracy uwa偶a si臋 za spe艂niony je偶eli: nast膮pi przyrost netto miejsc pracy w danym przedsi臋biorstwie, w zwi膮zku...
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,22925515,22925515,_INWESTUJ_W_CZESTOCHOWIE_.html


Temat: Polacy s膮 jednymi z najszybciej bogac膮cych si臋...
zatrzymano te偶 11 wsp贸艂pracownik贸w Roberta Sz. z Cz臋stochowy i Poczesnej oraz Ew臋 K. z Warszawy, kt贸ra mia艂a pomaga膰 w ich interesach. W 2003 r. gangsterzy za艂atwili dla kontrolowanej przez siebie firmy ... ulokowa艂 si臋 w艂a艣nie w Cz臋stochowie. Oficjalnie prowadzi艂 on firm臋 windykacyjn膮, w kt贸rej do 艣ci膮gania d艂ug贸w zatrudnia艂 m.in. Ormian. - Gro藕bami wymuszano od przedsi臋biorc贸w sp艂at臋 rzekomych d艂ug贸w. Je艣li kto艣 by艂 oporny, zabierano ... zajmuje si臋 dzia艂alno艣ci膮 cz臋stochowskiej odnogi gangu pruszkowskiego od kilkunastu miesi臋cy. W ubieg艂ym roku aresztowano Mariusza S. i kilkunastu jego wsp贸艂pracownik贸w, kt贸rym zarzucono wy艂udzenia od firm z ca艂ej Polski towar贸w wartych 10...
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,44,31842859,31842859,Polacy_sa_jednymi_z_najszybciej_bogacacych_sie_.html


Temat: Korekta
... nigdy nie bedzie obiektywny. A jezeli ktos im slepo wierzy to jest wlasnie pelikanem. Na tej samej zasadzie dzialaja fundusze inwestycyjne, biura maklerskie, fundusze hedgingowe Jak wszyscy wiedzieli, ze dot.com'y to...
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,106,63970402,63970402,Korekta.html


Temat: ++ upadek bia艂ej+++++++++++++++++++++++++++
perspektywy rozwoju. Teraz ju偶 wiem, 偶e reforma zaprojektowana by艂a w ten spos贸b, 偶e co innego nam obiecywano, a co innego si臋 sta艂o. Jednak dla w艂adz miejskich Bielska i Cz臋stochowy najgorsza jest ... co cz臋sto staje si臋 niewydolny. Po 1999 roku w Cz臋stochowie i Bielsku-Bia艂ej stania艂y dzia艂ki i mieszkania. Ci, kt贸rzy wcze艣niej zainwestowali tutaj w nieruchomo艣ci, mog膮 czu膰 si臋 oszukani. Stracili od 20 do ... odczu膰. Z obserwacji samorz膮dowc贸w wynika te偶, 偶e po likwidacji wojew贸dztw z Bielska i Cz臋stochowy wyje偶d偶a coraz wi臋cej wysoko wykwalifikowanych m艂odych ludzi. Ko艅cz膮 studia w Krakowie, Warszawie czy Katowicach i w tych ... regionie biur 艣wiadcze艅 gwarantowanych. Wyb贸r oczywi艣cie pad艂 na biura w Bielsku i Cz臋stochowie. To, kt贸re ocaleje, dzia艂a膰 b臋dzie w Sosnowcu. - Ka偶da taka decyzja przyczynia si臋 do wzrostu bezrobocia na Podbeskidziu oraz w okolicach Cz臋stochowy - ocenia Jan Gu艂a, pochodz膮cy spod Jasnej G贸ry wicemarsza艂ek wojew贸dztwa 艣l膮skiego. W ramach oszcz臋dno艣ci bud偶etowych szef Kancelarii Premiera Marek Wagner zapowiedzia艂, 偶e zostan膮 zlikwidowane oddzia艂y zamiejscowe 艢l膮skiego ... ziemi cz臋stochowskiej przekonuj膮 te偶, 偶e to, i偶 trafili po nowym podziale administracyjnym w艂a艣nie do wojew贸dztwa 艣l膮skiego, jest dla nich wybitnie niekorzystne. - Przez lata b臋dziemy tylko dodatkiem do problem贸w, przed kt贸rymi ... radnym wojew贸dzkim nie podoba si臋, 偶e Sejmik z w艂asnego bud偶etu (kt贸ry m贸g艂by zosta膰 przeznaczony na przyk艂ad na rozw贸j ca艂ego regionu) wydaje ogromne sumy na komunikacj臋 ponadlokaln膮 w aglomeracji. Tymczasem Cz臋stochowa i ... Cz臋stochowy czy Bielska s膮 tutaj obywatelami drugiej kategorii. - Za ka偶dym razem, gdy przyznajemy pieni膮dze poszczeg贸lnym miastom, czynimy to w taki spos贸b, aby podzieli膰 je r贸wno mi臋dzy wszystkie trzy by艂e wojew贸dztwa - m贸wi Jan Olbrycht, marsza艂ek wojew贸dztwa 艣l膮skiego. Pomys艂 na region Jednak pose艂 Kasprzyk twierdzi, 偶e to i tak niewiele zmienia: - Wraz z likwidacj膮 wojew贸dztwa cz臋stochowskiego zabrano nam narz臋dzia w艂adzy i decyzji. Teraz Katowice rzucaj膮 nam dla uspokojenia och艂apy. Politycy z Podbeskidzia i ziemi cz臋stochowskiej zdaj膮 sobie spraw臋 z tego, 偶e obecnego kszta艂tu administracyjnego pa艅stwa nie mo偶na ju偶 zmieni膰. Dlatego zastanawiaj膮 si臋, co zrobi膰, aby w Bielsku i Cz臋stochowie mo偶na by艂o 偶y膰 i rozwija膰 si臋 tak, jak przed 1999 rokiem. - Tutaj najwi臋ksze pole do popisu maj膮 samorz膮dy - m贸wi pose艂 Antoni Kobielusz. ... uwa偶a, 偶e impulsem do rozwoju Cz臋stochowy by艂oby utworzenie w tym mie艣cie uniwersytetu. - Trzeba zapewni膰 mieszkania dla 20-30 profesor贸w i na bazie WSP utworzy膰 Uniwersytet Cz臋stochowski. Jednak to trudne przedsi臋wzi臋cie, kt贸re...
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,53,1911675,1911675,_upadek_bialej_.html


Temat: Ul. Tuwima i ul. Le艣na – wykupy grunt贸w pod drogi
co pozwala stwierdzi膰, 偶e w niedalekiej przysz艂o艣ci studenci jak i mieszka艅cy Cz臋stochowy zn贸w b臋d膮 mogli korzysta膰 z miejsc parkingowych, kt贸re obecnie s膮 praktycznie niedost臋pne. Druga sprawa, kt贸r膮 poruszy艂em dotyczy艂a utraty przez Miasto Cz臋stochowa cz臋艣ci uk艂adu komunikacyjnego ul. Le艣nej, gdzie znajdowa艂a si臋 zatoczka autobusowa umo偶liwiaj膮ca bezpieczne nawracanie pojazdom komunikacji miejskiej. Na podstawie poni偶szej odpowiedzi mo偶na r贸wnie偶 uzna膰, 偶e dosz艂o do pewnego prze艂omu w podej艣ciu do tematyki wykupu grunt贸w pod drogi. „(…) Przeznaczenie przedmiotowej cz臋艣ci przedmiotowej nieruchomo艣ci pod pas drogowy wymaga geodezyjnego wydzielenia cz臋艣ci niezb臋dnej pod realizacj臋 tej inwestycji. Istnieje taka mo偶liwo艣膰 nabywania nieruchomo艣ci na rzecz Gminy Cz臋stochowa z przeznaczeniem na zasoby, w tym jednak偶e przypadku wymaga艂oby to pozytywnej opinii Miejskiego Zarz膮du Dr贸g oraz zgody u偶ytkownik贸w wieczystych na podzia艂 nieruchomo艣ci. Po dokonaniu geodezyjnego podzia艂u polegaj膮cego na wydzieleniu cz臋艣ci dzia艂ki pod inwestycj臋 koniecznym b臋dzie wykonanie operatu szacunkowego ustalaj膮cego warto艣膰 nieruchomo艣ci, a nast臋pnie przeprowadzenie negocjacji z w艂a艣cicielami nieruchomo艣ci zmierzaj膮cych do jej nabycia przez Gmin臋. Maj膮c powy偶sze na uwadze, dalsze czynno艣ci w przedmiotowej sprawie tut. Urz膮d podejmie po otrzymaniu od MZD pozytywnej opinii, co do wydzielenia cz臋艣ci nieruchomo艣ci b膮d藕 decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego.” Ponadto, na obecn膮 chwil臋 znaleziono kompromisowe ... tegorocznym bud偶ecie, wi臋c wszystkie procedury niebawem maj膮 ruszy膰 i problem b臋dzie rozwi膮zany - dodaje Jamrozi艅ski.” / www.naszemiasto.pl (Dziennik Zachodni w Cz臋stochowie) Na chwil臋 obecn膮 pozostaje wykaza膰 cierpliwo艣膰 wobec powy偶szych deklaracji, jak...
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,77821502,77821502,Ul_Tuwima_i_ul_Lesna_8211_wykupy_gruntow_pod_.html


Temat: ==PODB脫J PRZEZ 艢L膭SK===
bezrobocia na Podbeskidziu oraz w okolicach Cz臋stochowy - ocenia Jan Gu艂a, pochodz膮cy spod Jasnej G贸ry wicemarsza艂ek wojew贸dztwa 艣l膮skiego. W ramach oszcz臋dno艣ci bud偶etowych szef Kancelarii Premiera Marek Wagner zapowiedzia艂, 偶e zostan膮 zlikwidowane ... z Podbeskidzia i ziemi cz臋stochowskiej przekonuj膮 te偶, 偶e to, i偶 trafili po nowym podziale administracyjnym w艂a艣nie do wojew贸dztwa 艣l膮skiego, jest dla nich wybitnie niekorzystne. - Przez lata b臋dziemy tylko dodatkiem do ... Tymczasem Cz臋stochowa i Bielsko musz膮 utrzymywa膰 lokaln膮 komunikacj臋 ze skromnych 艣rodk贸w samorz膮dowych. W sprawie pr贸bowa艂a interweniowa膰 bielska Unia Wolno艣ci, ale nic z tego nie wysz艂o. Niekt贸rzy bielszczanie i cz臋stochowianie narzekaj膮 te偶, ... 偶e ci z Cz臋stochowy czy Bielska s膮 tutaj obywatelami drugiej kategorii. - Za ka偶dym razem, gdy przyznajemy pieni膮dze poszczeg贸lnym miastom, czynimy to w taki spos贸b, aby podzieli膰 je r贸wno mi臋dzy wszystkie trzy by艂e wojew贸dztwa - m贸wi Jan Olbrycht, marsza艂ek wojew贸dztwa 艣l膮skiego. Pomys艂 na region Jednak pose艂 Kasprzyk twierdzi, 偶e to i tak niewiele zmienia: - Wraz z likwidacj膮 wojew贸dztwa cz臋stochowskiego zabrano nam narz臋dzia w艂adzy i decyzji. Teraz Katowice rzucaj膮 nam dla uspokojenia och艂apy. Politycy z Podbeskidzia i ziemi cz臋stochowskiej zdaj膮 sobie spraw臋 z tego, 偶e obecnego kszta艂tu administracyjnego pa艅stwa nie mo偶na ju偶 zmieni膰. Dlatego zastanawiaj膮 si臋, co zrobi膰, aby w Bielsku i Cz臋stochowie mo偶na by艂o 偶y膰 i rozwija膰 si臋 tak, jak przed 1999 rokiem. - Tutaj najwi臋ksze pole do popisu maj膮 samorz膮dy - m贸wi ... kolei Szymon Gi偶y艅ski uwa偶a, 偶e impulsem do rozwoju Cz臋stochowy by艂oby utworzenie w tym mie艣cie uniwersytetu. - Trzeba zapewni膰 mieszkania dla 20-30 profesor贸w i na bazie WSP utworzy膰 Uniwersytet Cz臋stochowski. Jednak to...
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,59,1911639,1911639,_PODBOJ_PRZEZ_SLASK_.html




 
Copyright 2006 MySite. Designed by Web Page Templates