biura nieruchomosci w czestochowie

Podobne
 
Blog perfectbitch

Temat: prawnik zamiast biura nieruchomości
prawnik zamiast biura nieruchomości Witam Czy ktoś z Państwa kupował mieszkanie bez pośredników, tylko z pomocą prawnika (brokera)? Chcę kupić mieszkanie bez pośredników ale boję się, że czegoś nie dopilnuję/ nie sprawdzę. Z kolei biuro nieruchomości dużo kosztuje - niezbyt mnie na nie stać- ale ma obowiązek 'dopilnować' transakcji. Stąd moje pytanie - czy ktoś już w taki sposób kupował mieszkanie- z pominięciem agencji ale z pomocą 'specjalistycznego' prawnika? Jestem z Częstochowy, tu będę kupować mieszkanie - gdyby ktoś dodatkowo mógł mi powiedzieć kto w Częstochowie zajmuje się takim doradztwem, bardzo by mi...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,656,71508032,71508032,prawnik_zamiast_biura_nieruchomosci.html



Temat: Jak kupić nowe mieszkanie w Częstochowie?
www.megaron.net.pl/ To tylko przykład, da sie znaleśc wiecej linków. Ale moim zdaniem lepiej przejsc sie do biura, na zdjeciach jest to co chcą ci pokazać. Wiele biur nieruchomości nie publikuje w necie zdjęc. Jesli nie masz czasu to w częstochowie widziałem najwiecej biur nieruchomości w jednym miejscu (nie znam nazwy tej ulicy)ale to było w okolicach ratusza.Tam masz dośc duzo ofert uzywanych...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,55,34204103,34204103,Jak_kupic_nowe_mieszkanie_w_Czestochowie_.html


Temat: Cena za metr kwadratowy gruntu w...
Ciezko z wami sie dogadac wiec wam nakresle-jak za tanio kupie dzialke to mi sie US doczepi, wiec potrzebna mi sie SREDNIA CENA GRUNTU NIEROLNEGO W DZIELNICY BUGAJ W CZESTOCHOWIE.Moze ktos ... mi tu niektorzy wyjezdzaja ze nie ma srednich cen. P.S. Chcialem sobie ulatwic ale chyba bede musial skorzystac z uslug biura nieruchomosci
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,55,39182550,39182550,Cena_za_metr_kwadratowy_gruntu_w_.html


Temat: czy można zaufać agencji nieruchomości
Jesli chodzi o biura ,to sa osoby ktore mysla tylko o kasie. Ale sa i tacy ktorym zalezy, zeby dobrze sprzedac mieszkanie, zadowolic kupujacego i uzyskac dobra opinie o swoim biurze. Wszystko zalezy od nastawienia ludzi z tej dziedziny. Proponuje, stworzyc ranking agrncji nieruchomosci w Czestochowie! Wpisujcie biura i opinie na ich temat!Dzieki temu ludzie beda wiedziec komu zaufac a kogo unikac!!!!!...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,55,48936454,48936454,czy_mozna_zaufac_agencji_nieruchomosci.html


Temat: czy krach wplynął na sprzedaz mieszkan?
A ja sie z Wami nie zgadzam. Pracowalam kiedys w biurze nieruchomosci i wiem jak sie nakreca ceny mieszkan.... Jesli ktos teraz obserwuje rynek i mowi, ze ceny sa stabilne to ... wtornym.. dlaczego?? 1. Czestochowa to miasto powiatowe, ludzie stad uciekaja, bo nie ma prespektyw na lepsza prace i place. 2. Kazdy wie, ze bloki nigdy nie dostana sie na liste zabytkow, ... o czym dobitnie swiadczy to, co zrobiono z komunikacja pkp w naszym miescie... Jesli ceny w wiosne nie spadna, to bedzie to jedynie zasluga deweloperow i biur nieruchomosci. Pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,55,87559134,87559134,czy_krach_wplynal_na_sprzedaz_mieszkan_.html


Temat: Czy myślicie, że mieszkania w Częstochowie tanieją
Mieszkania ida w dol i nawet sztuczne trzymanie ceny przez sprzedajacych i biura nieruchomosci, na dluzsza mete nie pomoga. Znam sytuacje mieszkaniowa np. w Poznaniu i w Czestochowie i z tego...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,55,87899435,87899435,Czy_myslicie_ze_mieszkania_w_Czestochowie_tanieja.html


Temat: gdzie mam dać ogłoszenie
gdzie mam dać ogłoszenie chce zdecydowanie kupic dom w Częstochowie lub bliskiej okolicy - taki do zamieszkania bez wiekszych remontów. Gdzie dac ogloszenie bo nasze biura nieruchomości to totalna klapa. To...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,55,68674895,68674895,gdzie_mam_dac_ogloszenie.html


Temat: domy kanadyjskie-ktos mieszka?
... doradccy za spapranie takiej budowy tam idzie się do sądu a odszkodowanie jest tak duze że żadna firma ani biuro nieruchomości nie pozwoli sobi ena przekret, a jak jest w Częstochowie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,55,65653693,65653693,domy_kanadyjskie_ktos_mieszka_.html


Temat: Działki budowlane w Częstochowie do 100 000 pln.
Ale ten temat nie tyczy się sprzedaży mieszkań - tylko chciałam, żeby posłużył do nakierowania na działki w Częstochowie w przystępnej cenie. Aczkolwiek podtrzymuję zdanie radka i potwierdzam, że biura nieruchomości ... na co biura nieruchomości naciągają kupujących, a sprzedających zwodzą. Ale wracając do wątku liczę na jakieś sensowne oferty chętnych sprzedać działkę budowlaną.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,55,67246549,67246549,Dzialki_budowlane_w_Czestochowie_do_100_000_pln_.html


Temat: mieszkanko do 50.000zl???
Dla zainteresowanych podaję kilka adresów internetowych, gdzie można czegoś szukac. Mnie na razie nie udało się znaleźć tego, czego szukam, ale może komuś się przyda:) czestochowa.homer.pl/ www.mlspolska.com.pl/ www.cbon.com.pl/ www.gratka.pl/ Na interii też jest serwis nieruchomości. No i oczywiście prawie każde biuro nieruchomości ma swoją stronę :)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,55,41557755,41557755,mieszkanko_do_50_000zl_.html


Temat: mieszkanie
mieszkanie Mam pytanko. Od Maja muszę i oczywiście chcę przenieś się do Nowego Targu, będę tam musiał wynająć tam mieszkanie ale gdy patrze na miejscowe biura nieruchomości to nie ma tam ... z Częstochowy.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,259,74058449,74058449,mieszkanie.html


Temat: Ceny mieszkań w Olsztynie pobiły rekordy
... jest bezpodstawne i mijające się z prawdą. Teksty takie napędzają jedynie ceny oferowane przy sprzedaży i korkują rynek. To przez takie głupoty biura nieruchomości nie są w stanie doprowadzić do płynności...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,64,70203882,70203882,Ceny_mieszkan_w_Olsztynie_pobily_rekordy.html


Temat: jak trafić na tą strone
jak trafić na tą strone - po zmianie tego układu całkiem zgłupiałam. Była taka linka do biur ( 12 chyba) nieruchomości w Częstochowie. Jak tam teraz trafić. Pilnie szukam oferty domu...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,55,69652939,69652939,jak_trafic_na_ta_strone.html


Temat: nowe mieszkania - za ile?
Białymstoku, Olsztynie czy Częstochowie. Podzwoniłem i faktycznie - w Lublinie za 3800 zł do odbioru za kilka miesięcy.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,60,92872292,92872292,nowe_mieszkania_za_ile_.html


Temat: Ksiądz z parafianką oskarżeni w sprawie gwałtu
... biura pośrednictwa pracy. Biura nie działają, milion przepada (`FiM' 15/2002). W Ełku władze miejskie najpierw wyceniają działkę budowlaną na 230 tys. zł, a później sprzedają ją Kościołowi za 1 proc. wartości...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,902,55857030,55857030,Ksiadz_z_parafianka_oskarzeni_w_sprawie_gwaltu.html


Temat: ZGODA BRUKSELI NA ULGI DLA INWESTORÓW
ZGODA BRUKSELI NA ULGI DLA INWESTORÓW Częstochowa, 15 września 2005 roku KOMUNIKAT BIURA PRASOWEGO URZĘDU MIASTA CZĘSTOCHOWY Zgoda Brukseli – będą ulgi dla inwestujących w częstochowskiej strefie Częstochowa jako pierwsze miasto w Polsce uzyskała zgodę Komisji Europejskiej w Brukseli na wprowadzenie dodatkowych ulg dla przedsiębiorców zamierzających inwestować na terenie miasta Częstochowy w obszarze Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej oraz dla inwestorów, którzy już w strefie funkcjonują! Przedsiębiorcy inwestujący w Specjalnej Strefie Ekonomicznej na terenie miasta Częstochowy zostaną zwolnieni z podatku od nieruchomości. Będzie to zachętą dla inwestorów i dodatkowym atutem przemawiającym za lokalizacją firm w naszej strefie. Program ma służyć i przyczynić się do tworzenia nowych miejsc pracy związanych z inwestycjami początkowymi realizowanymi na terenie miasta Częstochowy w obszarze Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Procedura uzyskania ... w strefie (zwolnienie z podatku będzie obejmowało tylko tę nieruchomość, która jest związana z realizacją nowej inwestycji). Zatwierdzony przez Komisję Europejską program zwolnienia z opodatkowania nieruchomości znajdujących się w Specjalnej Strefie Ekonomicznej przewiduje udzielanie pomocy w postaci zwolnienia z podatku od nieruchomości: 1. Dla przedsiębiorców (małych, średnich i dużych), którzy spełnią następujące warunki: - utworzą co najmniej 25 nowych miejsc pracy, w ... (prawo do zwolnienia z podatku od nieruchomości musi zostać nabyte przed upływem tego terminu). Ponadto niniejsza chwała przewiduje, iż przedsiębiorcy, którzy do dnia 30.04.2004r. nabyli prawo do korzystania ze zwolnień na...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,55,29086776,29086776,ZGODA_BRUKSELI_NA_ULGI_DLA_INWESTOROW.html


Temat: "INWESTUJ W CZĘSTOCHOWIE"
"INWESTUJ W CZĘSTOCHOWIE" Częstochowa, 19 kwietnia 2005 roku KOMUNIKAT BIURA PRASOWEGO URZĘDU MIASTA CZĘSTOCHOWY Inwestuj w Częstochowie W ramach Programu Pomocy dla Przedsiębiorców „Inwestuj w Częstochowę” na zasadach de minimis, Rada Miasta Częstochowy przyjęła wczoraj uchwałę w sprawie zwolnienia z podatku od nieruchomości firm tworzących nowe miejsca pracy w naszym mieście. Uchwałę przygotował Urząd Miasta. Uchwała ma wspierać rozwój przedsiębiorstw inwestujących i tworzących nowe miejsca pracy. Ma stanowić podstawę do zastosowania zwolnień z podatku od nieruchomości gruntów, budynków, budowli lub ich części będących we władaniu przedsiębiorców działających na terenie miasta Częstochowy i tworzących ... i skuteczności przez okres 5 kolejnych lat przez Prezydenta Miasta Częstochowy. Warunek utworzenia nowych miejsc pracy uważa się za spełniony jeżeli: nastąpi przyrost netto miejsc pracy w danym przedsiębiorstwie, w związku...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,55,22925515,22925515,_INWESTUJ_W_CZESTOCHOWIE_.html


Temat: Polacy są jednymi z najszybciej bogacących się...
zatrzymano też 11 współpracowników Roberta Sz. z Częstochowy i Poczesnej oraz Ewę K. z Warszawy, która miała pomagać w ich interesach. W 2003 r. gangsterzy załatwili dla kontrolowanej przez siebie firmy ... ulokował się właśnie w Częstochowie. Oficjalnie prowadził on firmę windykacyjną, w której do ściągania długów zatrudniał m.in. Ormian. - Groźbami wymuszano od przedsiębiorców spłatę rzekomych długów. Jeśli ktoś był oporny, zabierano ... zajmuje się działalnością częstochowskiej odnogi gangu pruszkowskiego od kilkunastu miesięcy. W ubiegłym roku aresztowano Mariusza S. i kilkunastu jego współpracowników, którym zarzucono wyłudzenia od firm z całej Polski towarów wartych 10...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,44,31842859,31842859,Polacy_sa_jednymi_z_najszybciej_bogacacych_sie_.html


Temat: Korekta
... nigdy nie bedzie obiektywny. A jezeli ktos im slepo wierzy to jest wlasnie pelikanem. Na tej samej zasadzie dzialaja fundusze inwestycyjne, biura maklerskie, fundusze hedgingowe Jak wszyscy wiedzieli, ze dot.com'y to...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,106,63970402,63970402,Korekta.html


Temat: ++ upadek białej+++++++++++++++++++++++++++
perspektywy rozwoju. Teraz już wiem, że reforma zaprojektowana była w ten sposób, że co innego nam obiecywano, a co innego się stało. Jednak dla władz miejskich Bielska i Częstochowy najgorsza jest ... co często staje się niewydolny. Po 1999 roku w Częstochowie i Bielsku-Białej staniały działki i mieszkania. Ci, którzy wcześniej zainwestowali tutaj w nieruchomości, mogą czuć się oszukani. Stracili od 20 do ... odczuć. Z obserwacji samorządowców wynika też, że po likwidacji województw z Bielska i Częstochowy wyjeżdża coraz więcej wysoko wykwalifikowanych młodych ludzi. Kończą studia w Krakowie, Warszawie czy Katowicach i w tych ... regionie biur świadczeń gwarantowanych. Wybór oczywiście padł na biura w Bielsku i Częstochowie. To, które ocaleje, działać będzie w Sosnowcu. - Każda taka decyzja przyczynia się do wzrostu bezrobocia na Podbeskidziu oraz w okolicach Częstochowy - ocenia Jan Guła, pochodzący spod Jasnej Góry wicemarszałek województwa śląskiego. W ramach oszczędności budżetowych szef Kancelarii Premiera Marek Wagner zapowiedział, że zostaną zlikwidowane oddziały zamiejscowe Śląskiego ... ziemi częstochowskiej przekonują też, że to, iż trafili po nowym podziale administracyjnym właśnie do województwa śląskiego, jest dla nich wybitnie niekorzystne. - Przez lata będziemy tylko dodatkiem do problemów, przed którymi ... radnym wojewódzkim nie podoba się, że Sejmik z własnego budżetu (który mógłby zostać przeznaczony na przykład na rozwój całego regionu) wydaje ogromne sumy na komunikację ponadlokalną w aglomeracji. Tymczasem Częstochowa i ... Częstochowy czy Bielska są tutaj obywatelami drugiej kategorii. - Za każdym razem, gdy przyznajemy pieniądze poszczególnym miastom, czynimy to w taki sposób, aby podzielić je równo między wszystkie trzy byłe województwa - mówi Jan Olbrycht, marszałek województwa śląskiego. Pomysł na region Jednak poseł Kasprzyk twierdzi, że to i tak niewiele zmienia: - Wraz z likwidacją województwa częstochowskiego zabrano nam narzędzia władzy i decyzji. Teraz Katowice rzucają nam dla uspokojenia ochłapy. Politycy z Podbeskidzia i ziemi częstochowskiej zdają sobie sprawę z tego, że obecnego kształtu administracyjnego państwa nie można już zmienić. Dlatego zastanawiają się, co zrobić, aby w Bielsku i Częstochowie można było żyć i rozwijać się tak, jak przed 1999 rokiem. - Tutaj największe pole do popisu mają samorządy - mówi poseł Antoni Kobielusz. ... uważa, że impulsem do rozwoju Częstochowy byłoby utworzenie w tym mieście uniwersytetu. - Trzeba zapewnić mieszkania dla 20-30 profesorów i na bazie WSP utworzyć Uniwersytet Częstochowski. Jednak to trudne przedsięwzięcie, które...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,53,1911675,1911675,_upadek_bialej_.html


Temat: Ul. Tuwima i ul. Leśna – wykupy gruntów pod drogi
co pozwala stwierdzić, że w niedalekiej przyszłości studenci jak i mieszkańcy Częstochowy znów będą mogli korzystać z miejsc parkingowych, które obecnie są praktycznie niedostępne. Druga sprawa, którą poruszyłem dotyczyła utraty przez Miasto Częstochowa części układu komunikacyjnego ul. Leśnej, gdzie znajdowała się zatoczka autobusowa umożliwiająca bezpieczne nawracanie pojazdom komunikacji miejskiej. Na podstawie poniższej odpowiedzi można również uznać, że doszło do pewnego przełomu w podejściu do tematyki wykupu gruntów pod drogi. „(…) Przeznaczenie przedmiotowej części przedmiotowej nieruchomości pod pas drogowy wymaga geodezyjnego wydzielenia części niezbędnej pod realizację tej inwestycji. Istnieje taka możliwość nabywania nieruchomości na rzecz Gminy Częstochowa z przeznaczeniem na zasoby, w tym jednakże przypadku wymagałoby to pozytywnej opinii Miejskiego Zarządu Dróg oraz zgody użytkowników wieczystych na podział nieruchomości. Po dokonaniu geodezyjnego podziału polegającego na wydzieleniu części działki pod inwestycję koniecznym będzie wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości, a następnie przeprowadzenie negocjacji z właścicielami nieruchomości zmierzających do jej nabycia przez Gminę. Mając powyższe na uwadze, dalsze czynności w przedmiotowej sprawie tut. Urząd podejmie po otrzymaniu od MZD pozytywnej opinii, co do wydzielenia części nieruchomości bądź decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego.” Ponadto, na obecną chwilę znaleziono kompromisowe ... tegorocznym budżecie, więc wszystkie procedury niebawem mają ruszyć i problem będzie rozwiązany - dodaje Jamroziński.” / www.naszemiasto.pl (Dziennik Zachodni w Częstochowie) Na chwilę obecną pozostaje wykazać cierpliwość wobec powyższych deklaracji, jak...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,55,77821502,77821502,Ul_Tuwima_i_ul_Lesna_8211_wykupy_gruntow_pod_.html


Temat: ==PODBÓJ PRZEZ ŚLĄSK===
bezrobocia na Podbeskidziu oraz w okolicach Częstochowy - ocenia Jan Guła, pochodzący spod Jasnej Góry wicemarszałek województwa śląskiego. W ramach oszczędności budżetowych szef Kancelarii Premiera Marek Wagner zapowiedział, że zostaną zlikwidowane ... z Podbeskidzia i ziemi częstochowskiej przekonują też, że to, iż trafili po nowym podziale administracyjnym właśnie do województwa śląskiego, jest dla nich wybitnie niekorzystne. - Przez lata będziemy tylko dodatkiem do ... Tymczasem Częstochowa i Bielsko muszą utrzymywać lokalną komunikację ze skromnych środków samorządowych. W sprawie próbowała interweniować bielska Unia Wolności, ale nic z tego nie wyszło. Niektórzy bielszczanie i częstochowianie narzekają też, ... że ci z Częstochowy czy Bielska są tutaj obywatelami drugiej kategorii. - Za każdym razem, gdy przyznajemy pieniądze poszczególnym miastom, czynimy to w taki sposób, aby podzielić je równo między wszystkie trzy byłe województwa - mówi Jan Olbrycht, marszałek województwa śląskiego. Pomysł na region Jednak poseł Kasprzyk twierdzi, że to i tak niewiele zmienia: - Wraz z likwidacją województwa częstochowskiego zabrano nam narzędzia władzy i decyzji. Teraz Katowice rzucają nam dla uspokojenia ochłapy. Politycy z Podbeskidzia i ziemi częstochowskiej zdają sobie sprawę z tego, że obecnego kształtu administracyjnego państwa nie można już zmienić. Dlatego zastanawiają się, co zrobić, aby w Bielsku i Częstochowie można było żyć i rozwijać się tak, jak przed 1999 rokiem. - Tutaj największe pole do popisu mają samorządy - mówi ... kolei Szymon Giżyński uważa, że impulsem do rozwoju Częstochowy byłoby utworzenie w tym mieście uniwersytetu. - Trzeba zapewnić mieszkania dla 20-30 profesorów i na bazie WSP utworzyć Uniwersytet Częstochowski. Jednak to...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,59,1911639,1911639,_PODBOJ_PRZEZ_SLASK_.html




 
Copyright 2006 MySite. Designed by Web Page Templates