bimber produkcja Domowa

Podobne
wsb w gdansku
palit 9550 radeon 128
narz阣zia z epoki kamienia
zdejmij simlock z se
tissot pl zegarki
 
Blog perfectbitch

Temat: Legalizacja produkcji alkoholu przez rolnik贸w
Politycy PSL wraz z ministerstwem Rolnictwa i Finans贸w pracuj膮 obecnie nad nowym projektem ustawy legalizuj膮cej produkcj臋 40-procentowego alkoholu z owoc贸w przez polskich rolnik贸w. Zezwala艂aby ona na domow膮 produkcj臋 napoj贸w alkoholowych i ... jego butelkowaniu, z w艂asn膮 nalepk膮 i po samodzielnie ustalonych cenach. To dobra wiadomo艣膰 dla producent贸w owoc贸w, kt贸rzy maj膮 problem z ich zbytem. Na produkcj臋 legalnego alkoholu mogliby przeznaczy膰 oko艂o tony ka偶dorocznych zbior贸w. Najprawdopodobniej akcyza od jednej litrowej butelki wynosi艂aby od 10 do 15 z艂. Nowy projekt ustawy m贸g艂by przyczyni膰 si臋 do zaprzestania lub ograniczenia ilo艣ci nielegalnie p臋dzonego bimbru. Obecnie za wytwarzanie napoj贸w...
殴r贸d艂o: topranking.pl/896/legalizacja,produkcji,alkoholu,przez.php



Temat: Dla zonkosiow
,dzisiaj starali sie bedziemy odpowiedziec na pytanie co jest lepsze; alkohol pt.Smirnoff czy sliwowica domowej produkcji nieslusznie nazywana przez profanow "bimbrem" Co jak co ale  liwowica jest lepsza .My sie nie...
殴r贸d艂o: topranking.pl/1551/dla,zonkosiow.php


Temat: Wybajerzona chata
William napisa艂(a): | Pluton ty bimbrowniku, bimber jest nielegalny. No niech Cie jakis | konfident dopadnie... Homo Soviectus ? Dzi臋ki Wa艂臋sie i Mazowieckiemu od 25 lat ju偶 tak nie jest. W sensie, ze bimber nie jest nielegalny? Owoz zdaje mi sie, ze mowisz nieprawde - produkcja, a zwlaszcza handel bimbrem jest lamaniem panstwowego monopolu alkoholowego i jest karalne chocby ze wzgledu na okradanie panstwa (brak akcyzy itepe) To, ze nikt juz nie gania za cicha, domowa produkcje na uzytek wlasny, to juz inna sprawa - teraz nawet nie pilnuja obowiazku meldunkowego (zeby bylo...
殴r贸d艂o: topranking.pl/1558/59,wybajerzona,chata.php


Temat: destylat...
DeJotPe wrote: 4. gdy wyparuje ca艂y alkohol temperatura ponownie zacznie rosn膮膰, a偶 do temperatury wrzenia nast臋pnej frakcji. Tylko 偶e przy p臋dzeniu bimbru produkuje si臋 nie tylko etanol. Co zreszt膮 jest jedn膮 z przyczyn kacogenno艣ci 藕le zrobionego domowego napoju wysokowego. Pozdrawiam
殴r贸d艂o: topranking.pl/1742/destylat.php


Temat: destylat...
Cezar Matkowski napisa艂(a): DeJotPe wrote: 4. gdy wyparuje ca艂y alkohol temperatura ponownie zacznie rosn膮膰, a偶 do temperatury wrzenia nast臋pnej frakcji. Tylko 偶e przy p臋dzeniu bimbru produkuje si臋 nie tylko etanol. Co zreszt膮 jest jedn膮 z przyczyn kacogenno艣ci 藕le zrobionego domowego napoju wysokowego. Polecam wikipedi臋 w celu sprawdzenia, kt贸ry w jakiej temperaturze wrze, dok艂adny termometr i 艂apanie tylko tego co potrzeba. Mia艂em w...
殴r贸d艂o: topranking.pl/1742/destylat.php


Temat: tvp s.a.
Marek 'Qrczak' Potocki wrote: On Thu, 31 Jul 2003 13:34:20 +0200, Wojciech Sosi艅ski wrote: | Bimber ukrainski dobry jest :) | sosen 'studentka - to je to' No to znamy bimber z r贸偶nych ko艂choz贸w. Ten co ja go konsumowa艂em, to si臋 nie nada艂. bo my czytalismy domowej produkcji rekopisamy, a nie hurtowej produkcji odbijane od kalki. to tak jakbys kupowal chleb 'wiejski' z wiejskiej piekarni, a chleb 'wiejski' z piekarni w warszawie :) A rosyjski bimber jest rewelacyjny z czarnym chlebem i sa艂em ;) nie ma jak to pradziwy razowiec ( te co u nas w sklepach sprzedaja to mozna o kant D4 potluc ), i do tej pajdki szmalec ze skwarkami... A na zagryche prawdziwa domowa wedzona na jalowcu kielbaska.... no na taka...
殴r贸d艂o: topranking.pl/1748/tvp,s,a.php


Temat: Pies policyjny wykry艂 transport amfetaminy
Czlowieku niechze sie Pan naprawde wezmie za siebie. Narkotyki i alkohol to nie to samo.. PO co ten caly wyklad? Nie nie bedzie bo alkohol byl z ludzmi od zawsze. Bimber pewno mozna w domowych warunkach.A twarde narkotyki niekoniecznie.. Ktos cala produkcje musi uruchomic. I to ta podstawowa roznica..
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,28,6950636,6950636,Pies_policyjny_wykryl_transport_amfetaminy.html


Temat: 艁ukaszenka: Bimber to nasza tradycja
U nas bimber na domowy u偶ytek dawno jest legalny ;) Po drugie: > Bia艂oruski dyktator specjalnym rozporz膮dzeniem zezwoli艂 na > ograniczon膮 produkcje i sprzeda偶 bimbru m.in. w Puszczy > Bia艂owieskiej. C贸偶...
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,904,89585091,89585091,Lukaszenka_Bimber_to_nasza_tradycja.html


Temat: Legalny bimber, kie艂basa od gospodarza? Tak chc...
Legalny bimber, kie艂basa od gospodarza? Tak chc... W Kanadzie, gdzie rz膮d jest bardzo pazerny na ka偶dego centa, kt贸rego mozna wycisn膮c z obywateli w formie podatku, domowa produkcja bimbru na w艂asne potrzeby jest zupe艂nie legalna. W sklepach zaopatruj膮cych winiarzy i piwiarzy mo偶na kupi膰 aparatury do p臋dzenia bimbru w du偶ym wyborze, od najprostrzych do najbardziej skomplikowanych. Owszem, niedozwolona jest sprzeda偶.
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,902,104500325,104500325,Legalny_bimber_kielbasa_od_gospodarza_Tak_chc_.html


Temat: Komisja Palikota legalizuje bimber. "B臋dzie dra...
Widz臋 偶e nar贸d nie interesuje si臋 zmianami w prawie. Niedawno czyta艂em w pewnej gazecie prawniczej, ze nasi pos艂owie w rozp臋dzie w ustawie o zwalczaniu alkoholizmu wykre艣lili zakaz jego domowej produkcji. Jak organy scigania zorientowa艂y si臋 偶e nie ma podstawy prawnej do karania bimbrownik贸w to zacz臋li szuka膰 jej w innych aktach prawnych. Znale偶li co艣 takiego w ustawie o przemys艂owej produkcji alkoholu. Jednak Sad Najwy偶szy stwierdzi艂 偶e takie stosowanie tej ustawy jest niew艂a艣ciwe bo jej tytu艂 wyra藕nie stanowi 偶e nie dotyczy domowej produkcji. Wniosek jest taki 偶e produkcja domowa na w艂asny u偶ytek 艂膮cznie z cz臋stowaniem go艣ci jest obecnie zgodna z prawem, tylko w interesie w艂adz jest by zachowa膰 to w zaciszu. Stad te偶 wynika fakt darmowego cz臋stowania go艣ci w tej knajpce pod Zamo艣ciem bimbrem z tarniny....
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,902,106339411,106339411,Komisja_Palikota_legalizuje_bimber_Bedzie_dra_.html


Temat: Komisja Palikota legalizuje bimber. "B臋dzie dra...
艂y偶ka dziegciu ;-) A pami臋tacie jak to fajnie mia艂o by膰 z winem? Obiecywano, 偶e ka偶dy rolnik b臋dzie m贸g艂 produkowa膰 i sprzedawa膰 wino w艂asnej produkcji. Co z tego wysz艂o to wida膰. Mog膮 ... opodatkowanie produkcji domowymi metodami d偶em贸w i ich sprzeda偶 przez rolnik贸w. A mo偶e za rok komisja odtr膮bi sukces i zaczn膮 si臋 prace nad zniesieniem tego podatku? Mam nadziej臋, 偶e tym razem b臋dzie inaczej i rzeczywi艣cie wszyscy rolnicy b臋d膮 mogli zarobi膰 na produkcji tego bimbru :-)
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,902,106339411,106339411,Komisja_Palikota_legalizuje_bimber_Bedzie_dra_.html


Temat: Dzi艣 premiera nowych "Wiadomo艣ci" TVP
policja bywala tam przynajmiej raz w tygodniu z powodu tzw. Przemocy domowej ktorej sprawca byl jego ojczym! Podobnie u tej pani, choc nielegalnej produkcji alkoholu nie bylo, to ojciec chcial ususic...
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,30,16687054,16687054,Dzis_premiera_nowych_Wiadomosci_TVP.html


Temat: ABSYNT - gdzie to diabelstwo mo偶na kupi膰?
czyli domowy Absynt.
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,524,9653263,9653263,ABSYNT_gdzie_to_diabelstwo_mozna_kupic_.html


Temat: Atom w ka偶dej zagrodzie
Atom w ka偶dej zagrodzie Pozostaj臋 przy opcji produkcji bimbru na potrzeby domowe i energetyczne. Ekologicznie, technologia opanowana i bezpieczna, a i na komuni臋 czy wesele jak znalaz艂. Konia z rz臋dem temu...
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,32,103223185,103223185,Atom_w_kazdej_zagrodzie.html


Temat: Jakie pijemy i ile wydajemy na alkohole ????
... produkuje. A co do bimbru, tak bywa艂 dobry ale ju偶 teraz nie ma dobrych fachowc贸w. Jeszcze gdzie艣 w okolicach Gorlic, jak pisze Ma艂adanka, produkuj膮 domowym sposobem 艣liwowic臋. Maj膮 zezwolenie, 偶e tylko...
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,23923,33054174,33054174,Jakie_pijemy_i_ile_wydajemy_na_alkohole_.html


Temat: Bimber-mapa wsi pomoc膮 dla policjant贸w siedlce ?
Bimber-mapa wsi pomoc膮 dla policjant贸w siedlce ? Na Bia艂orusi powstaj膮 niezwyk艂e mapy. Milicjanci z posterunku w Iwacewiczach w obwodzie brzeskim dostali tak zwan膮 bimber-map臋 po艂owy wsi Zapolje. Na mapie by艂y zaznaczone domy w kt贸rych sprzedawany jest alkohol domowej produkcji oraz miejsca gdzie jest produkowany. Nieznany autor mapy nie zapomnia艂 o szczeg贸艂ach - poinformowa艂 ile w kt贸rym domu kosztuje butelka bimbru . Milicjanci...
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,262,54052193,54052193,Bimber_mapa_wsi_pomoca_dla_policjantow_siedlce_.html


Temat: Na drodze do legalizacji bimbru
nie zajmuja sie przemyslowo produkcja alkocholu.jedynie jako produkt regionalny jako ciekawostka dla turystow.nie widze wiec przeszkod by i u nas to weszlo tym bardziej ze poludniowy bimber ze sliwek w polasce ... bimbru jako produkt regionalny nie bedzie zadnym problemem. :)
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,52,78301946,78301946,Na_drodze_do_legalizacji_bimbru.html


Temat: Na drodze do legalizacji bimbru
Czym jest wolno艣膰? "Wolno艣膰 mojej pi臋艣ci ko艅czy si臋 tam, gdzie zaczyna si臋 tw贸j nos" (za Kantem). Gdyby prawo by艂o u艂o偶one zgodnie z takim poj臋ciem wolno艣ci, nie by艂oby problemu z legalizacj膮 bimbru ... to ros贸艂, bimber, heroina, czy arszenik. Ka偶dy te偶 ma prawo do dobrowolnego przyj臋cia pocz臋stunku. Wykroczeniem by艂oby dopiero zmuszanie kogokolwiek do spo偶ywania czegokolwiek. Z kwestyj formalnych. Aby domowa produkcja bimbru na w艂asne ... zapewniam, 偶e legalizacja nie spowoduje, 偶e b臋d膮 zmuszani do picia tego "艣wi艅stwa". Pi艂 b臋dzie ten, kto chce. Ponadto przy odrobinie wiedzy i zdolno艣ci manualnych mo偶na w domowych warunkach osi膮gn膮膰 spirytusowy azeotrop (sic!!!). Prze艣wiadczenie, 偶e bimber to "艣wi艅stwo" jest zabobonem zakorzenionym jeszcze chyba przez komunistyczn膮 propagand臋. Socjalizm to z艂o. Nast臋pnym razem wybierz dobrze - UPR :)
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,52,78301946,78301946,Na_drodze_do_legalizacji_bimbru.html


Temat: Pi臋knie, rewelacyjnie, ale...
"... pyszne wina i lokalne alkohole ..." Oczywi艣cie - dla mi艂o艣nik贸w kwasiora domowej roboty i takiej samej produkcji bimbru zwanego tam rakij膮. Takie "pyszne" alkohole robi ka偶dy rolnik w bia艂ostockim. No...
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,201,14777645,14777645,Pieknie_rewelacyjnie_ale_.html


Temat: Klasyfikator w贸dki w 艣wiecie IT
Klasyfikator w贸dki w 艣wiecie IT: alkoholik - registered user domowa produkcja wina - Software development kit natomiast proponowa艂bym bimber - freeware za艣 wino proste - shareware
殴r贸d艂o: topranking.pl/1549/klasyfikator,wodki,w,swiecie,it.php


Temat: Ruskim ko艅czy si臋 Eldorado - ropa poni偶ej 75 USD!
... zrobi膰 bimber - mo偶na w warunkach domowych. CZyli, nasi "dobroczy艅cy" z wszelkich stolic trac膮 nad tym kontrol臋 :- Akumulatory tez robia postep. Moze sie trzeba przylozyc do elektrowni nuklearnych i fotoogniw...
殴r贸d艂o: topranking.pl/1581/ruskim,konczy,sie,eldorado,ropa,ponizej,75,usd.php


Temat: destylacja
... dobra艂e艣 wype艂nienie i pr臋dko艣膰 gazu i znalaz艂e艣 tam _tylko_ H2O i EtOH to IMHO Twoja domowa instalacja jest rewelacyjna (ile p贸艂ek?). Przypadkiem mam przed sob膮 butelk臋 alkoholu etylowego czda i producent...
殴r贸d艂o: topranking.pl/1818/destylacja.php


Temat: Alkohol przemycany = alkohol truj膮cy naprawd臋 ?
Go艣膰 portalu: Kraken napisa艂(a): > z zacnymi polskimi domowymi bimbrowniami-wszak w stanie wojennym pracowaly > pelna para!!A jaki wspanialy produkt wytwarzano!!! Chyba maj膮 si臋 dobrze. Przynajmniej moja - tak z raz do roku odkurzana. lipa.pl/~zero/teksty/pdw/bimber/bimber_HOWTO.html > pijac jakas "berbeluche"-czy nie lepiej powrocic do sprawdzonej w "walce z > komuna" domowej producji??Na pewno niejeden bezrobotny pracownik PGR niemalo > dorobilby sobie do budzetu domowego,zamiast zatruwac sie jakas > podejrzana "Arizona",czy inna "Carmen" A tak. Te偶 nie degustuj臋 krajowej produkcji. Ale na bazarze to raczej ba艂bym si臋 cokolwiek naby膰. Tzn. naby膰 jak naby膰, ale konsumowa膰....
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,28,3030540,3030540,Alkohol_przemycany_alkohol_trujacy_naprawde_.html


Temat: Minus 40 stopni w Mongolii. ONZ ostrzega przez ...
Jedynym lekarstwem p. Palikot i jego gorza艂ka No i natychmiastowy nakaz domowej produkcji bimbru na wsi w wysoko艣ci 100 litr贸w na ch艂opa. Albo wyginiemy.
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,902,106219282,106219282,Minus_40_stopni_w_Mongolii_ONZ_ostrzega_przez_.html


Temat: What does "fooz" mean ?
w ameryka艅skim slangu jest booze = alkohol domowej produkcji, bimber, itd. Mo偶e fooz = zniekszta艂cone "booze"?
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,517,8752279,8752279,What_does_fooz_mean_.html


Temat: Eksperci prezydenta m贸wi膮 nie biopaliwom
... ma. Jeden i drugi mozna uzyc do "chrzczenia" benzyny.....albo do zrobienia wodki. Taka wodka domowej roboty nazywa sie to czesto "bimber", a za granica "moonshine wodka". Okreslenie "bio" w naszym kontekscie...
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,30,4233797,4233797,Eksperci_prezydenta_mowia_nie_biopaliwom.html


Temat: ot/ wilgotno艣ciomierz do drewna - polecacie co艣?
Bimber jest w planach na jesie艅 jak zagospodaruj臋 kanciap臋. Do w臋dzenia za艣 mam ju偶 przygotowane odpowiednie drewno. W臋dzarni臋 oczywi艣cie zrobi艂em podziemn膮 - tak na wszelki wypadek gdyby waaaaaadza zabroni艂a domowej produkcji...
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,14718,104162252,104162252,ot_wilgotnosciomierz_do_drewna_polecacie_cos_.html


Temat: Kultura butelkowa w gazetach dla mam.
... nieletnim wp艂yn膮 na zmniejszenie spo偶ycia alkoholu przez nich. Czy ograniczenie i sankcje za produkcje bimbru w latach komunistycznych wp艂yn臋艂o na zmniejszenie domowej produkcji? Je偶eli czego艣 zaka偶esz to nie tylko zejdzie do...
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,21000,88893087,88893087,Kultura_butelkowa_w_gazetach_dla_mam_.html


Temat: DOMOWE PIWO
DOMOWE PIWO We w艂asnym mieszkaniu mo偶na zrobi膰 bimber, wino i pyszne nalewki. Ale czy jest co艣 takiego jak piwo domowej produkcji? Czy to jest mo偶liwe? A je艣li tak, to czy smakuje...
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,23984,22843512,22843512,DOMOWE_PIWO.html


Temat: Klasyfikator w贸dek w 艣wiecie IT
... impreza - multiplayer policja pukaj膮ca do drzwi - kernel panic alkoholik - registered user domowa produkcja wina - Software development kit zwa艂ka pod st贸艂? - "Program wykona艂 nieprawid艂ow膮 operacj臋 i nast膮pi...
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,30055,28017279,28017279,Klasyfikator_wodek_w_swiecie_IT.html


Temat: przepis na sliwowice...czy ktos zna ...?
Drogi Pinosie po pierwsze (i chyba najwa偶niejsze) jestem ca艂ym sercem za tym aby ka偶dy m贸g艂 wyprodukowa膰 sobie kilka litr贸w dobrego bimbru w domu (tak jest prawie na c膮艂ym 艣wiecie, wi臋c i u nas mog艂o by tak by膰), po drugie, lubie niezmiernie domow膮 w贸dke (szczeg贸lnie z wi艣ni), wiec w tych 2 punktach panuje pomi臋dzy nami zgoda (tak my艣l臋),ale maj膮c na wzgl臋dzie obowiazuj膮cy stan ... wyr贸b napoj贸w spirytusowych obejmuje r贸wnie偶 zezwolenie na rozlew tych napoj贸w. Tak wiec je艣li chcesz prowadzi膰 dzia艂alno艣膰 gospodarcza polegajac膮 na produkcji napoj贸w spiryt. musisz uzyska膰 zezwolenie... Nie mo偶esz wyprowadza膰 z tego a ... w piwnicy bez w膮tpienia pope艂niasz przest臋pstwo)... w zwi膮zku z tym niestety - produkcja nawet na w艂asny u偶ytek wype艂nia znamiona czynu zabronionego okreslonego w w/w ustawie... ponadto art. 31 wyra偶nie stwierdza : "KTO" - jest to wyra藕ne podkre艣lenie genarelno艣ci zakazu uj臋tego w tym przepisie (przepis nie m贸wi przecie偶: kto prowadzi dzia艂alno艣膰 gosp. polegaj膮ca na produkcji...); przecie偶 w innym przypadku zawsze moznaby powiedzie膰 ja ... cho膰 ostatnimy czasy s膮dy nie karz膮 ju偶 (jak to cz臋sto bywa艂 w latach 80.) "domowych producent贸w", to pamieta膰 o tym zakazie nale偶y (i cho膰by przestarzega膰 go w ten spos贸b, 偶e nie chwali膰 si臋, iz produkujemy bimber wszystkim napotkanym znajomym)... pozdrawiam jt
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,77,15333848,15333848,przepis_na_sliwowice_czy_ktos_zna_.html


Temat: Polak potrafi-oszcz臋dza膰:))
Bimberek:)) 1.2. Po co p臋dzi膰 bimber Bo jest to bardzo fajne zaj臋cie - widzie膰, jak od samego pocz膮tku, od dro偶d偶y i cukru w艂asnymi r臋kami tworzy si臋 w贸dk臋, a potem si臋 ni膮 upi膰. Bo nie ma lepszego sposobu na utrwalanie wolno艣ci ni偶 korzystanie z niej. Bo kupuj膮c w贸dk臋 w sklepie wspierasz pa艅stwo a p臋dz膮c bimber rozwijasz swoje umiej臋tno艣ci. 1.3. Niebezpiecze艅stwa W贸dka domowej roboty podobno mo偶e zawiera膰 wi臋cej szkodliwych substancji ni偶 w贸dka fabryczna - bo w domu s膮 mniejsze mo偶liwo艣ci filtrowania ni偶 w fabryce. P臋dz膮c bimber w spos贸b nieostro偶ny mo偶na popa艣膰 w k艂opoty z pa艅stwem. 2. Cz臋艣膰 teoretyczna Produkcja bimbru sk艂ada si臋 z dwu etap贸w. Najpierw robimy zacier, czyli tak膮 przefermentowan膮 brej臋, kt贸ra opr贸cz r贸偶nego syfu zawiera alkohol, potem ten zacier destylujemy, 偶eby oddzieli膰 alkohol od ... czyli syf) wy艂膮czamy gaz, zacier wylewamy do sedesu a bimber z kubka zlewamy do butelki. Ot proste i logiczne. 3.3. P臋dzimy na powa偶nie Kiedy ju偶 pobawimy si臋 troch臋 z garnkiem i kubkiem w ko艅cu przyjdzie moment, 偶e zechcemy zabra膰 si臋 za prawdziwe p臋dzenie bimbru. B臋dziemy to robi膰 tak: zacier do czajnika, czajnik na gaz, opary alkoholu z dzi贸bka rurk膮 do ch艂odnicy, w...
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,20012,34040963,34040963,Polak_potrafi_oszczedzac_.html


Temat: Alkoholowa mapa Polski
Alkoholowa mapa Polski www.zw.com.pl/apps/a/tekst.jsp?place=zw2_a_ListNews1&news_cat_id=1030&news_id=79452 Kto, gdzie i ile, czyli alkoholowa mapa Polski Pijemy coraz wi臋cej piwa i w贸dki, ale bimber ci膮gle jest popularny W Polsce m臋偶czy藕ni spo偶ywaj膮 艣rednio trzy razy wi臋cej ... to najnowsze badania przeprowadzone przez PBS Sopot w kilku du偶ych miastach oraz niekt贸rych wojew贸dztwach W ka偶dym miejscu, gdzie je robiono, zadano pytania oko艂o 500 osobom. Ankietowanych wybierano losowo z gospodarstw domowych. ... zawodowym lub podstawowym. W czo艂贸wce pij膮cych s膮 te偶 bezrobotni, a najrzadziej zagl膮daj膮 do kieliszka gospodynie domowe oraz emeryci i renci艣ci. Wyj膮tkiem od tych regu艂 jest wojew贸dztwo podkarpackie, gdzie najwi臋cej pij膮 pracuj膮cy ... jest nawet czterokrotna. Lubimy bimber W Olsztynie w贸dk臋 najcz臋艣ciej pije si臋 na zaplanowanych spotkaniach towarzyskich. R贸wnie cz臋sto na takich imprezach jest konsumowany bimber. Badani twierdz膮, 偶e si臋gaj膮 po niego 11 razy ... pij膮 wi臋cej ni偶 185 ml w贸dki. W艂asn膮 produkcj臋 pije si臋 cz臋sto w Krakowie. Tam badani deklaruj膮, 偶e samogonu kosztowali 15, a wina domowego 21 razy w roku. Jednak cz臋stotliwo艣膰 nie zawsze idzie z ilo艣ci膮. Bimbru przy jednej okazji pili tylko 161 ml. W艂asnego wina wi臋cej – 295 ml (艣rednia krajowa to 217 ml). Si臋gamy w dalszym ci膮gu po nielegalny alkohol. Deklaruje to...
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,29386,35647222,35647222,Alkoholowa_mapa_Polski.html


Temat: wyniki referendum
fabryczna - bo w domu s膮 mniejsze mo偶liwo艣ci filtrowania ni偶 w fabryce. P臋dz膮c bimber w spos贸b nieostro偶ny mo偶na popa艣膰 w k艂opoty z pa艅stwem. Produkcja bimbru sk艂ada si臋 z dwu etap贸w. Najpierw ... alkoholu zostanie w zacierze i nie za p贸藕no, bo wtedy do kubka p贸jd膮 ci臋偶sze frakcje czyli syf) wy艂膮czamy gaz, zacier wylewamy do sedesu a bimber z kubka zlewamy do butelki. Ot proste i logiczne. P臋dzimy na powa偶nie Kiedy ju偶 pobawimy si臋 troch臋 z garnkiem i kubkiem w ko艅cu przyjdzie moment, 偶e zechcemy zabra膰 si臋 za prawdziwe p臋dzenie bimbru. B臋dziemy to robi膰 tak:...
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,94,6415555,6415555,wyniki_referendum.html




 
Copyright 2006 MySite. Designed by Web Page Templates