Bilety PKP Warszawa Rzym

Podobne
 
Blog perfectbitch

Temat: PKP-IC IRN
witam! dzisiaj na temat IRN rozbawily mnie dwa fakty: 1) rozklad na stronie PKP nie rozroznia pociagow IRN od pospiesznych; w zwiazku z czym nie moge zadac zapytania "pokaz polaczenia pospieszne"; ... i lotniczej (bo takie sa mniej wiecej relacje miedzy IC a PR) i ktory bedzie podawal polaczenie z Warszawy do Wiednia tak: Warszawa/Berlin samolot; Berlin/Rzym pociag; Rzym/Krym prom; Krym/Wieden autobus; 2) zeby kupic w kasie bilet na IRN z Poznania do Lublina, musialem sobie kupic dwie miejscowki (na ten sam pociag ale na inne odcinki trasy) - i nie byloby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, ze te dwa odcinki sa "na rozne dni" - no bo sam bilet jest wazny przeciez "dwie doby"; gratuluje glupoty, ktora doprowadzila do wprowadzenia pociagow IRN;...
Źródło: topranking.pl/1568/pkp,ic,irn.php



Temat: połączenie pkp Lublin-Roma
Użytkownik <miste@poczta.onet.plpisze: | Witam! | Czy ktoś mógłby mi pomóc w znalezienu stron na których mogłabym sobie | zaplanować podróż koleją do Włoch / nie tylko do Rzymu/? | Może ktoś już odbył taką podróż? Chętnie zapoznam się z wszelkimi | uwagami. pzdr. Najprościej Warszawa - Wiedeń - Florencja Kiedyś też W-wa/Kraków - Budapeszt - Wenecja, ale też Warszawa - Praga - Monachium - Florencja, oraz Warszawa - Berlin - Monachium - Florencja -- ŁK            http://moze.przeczytaj.sobie.to Bardzo dziękuję za odzew. Faktycznie, najlepsze połączenie dla mnie to Kraków- Wien-Firenze i dalej. Mam tylko jeden problem: nie mogę znaleźć pociągu rano z Lublina do Krakowa. Kiedyś był ok 7 rano, a na rozkładzie pkp.pl nie ma takiego. Wjaki sposób mogłaby dowiedzieć się o cenę biletu i jak zarezerwować, czy tylko na dworcu? pzdr.
Źródło: topranking.pl/1568/polaczenie,pkp,lublin,roma.php


Temat: Kto wie coś na temat TCV
Piotr Strycharz <Piotr.Strych@multisoft.com.plwrote: Najlepiej by było, gdyby ktoś posiadał jakiś algorytm / tabelę / ..., która pozwala obliczyć takie ceny. *WIEM*, że tańsze jest kupowanie biletów odcinkami, ale akurat muszę kupić bilet na PKP (konkretnie: chodzi mi o dojazd do Włoch i muszę zdecydować którędy) Taniej wyjdzie EuroDomino. A do Wloch, to najprosciej przez Wieden - Wieczornym Chopinem do Wiednia, a potem z Wiednia EC do Rzymu. Pozdrawiam. --      ___________ (R)       /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 502) 122 688   ___/ /_  ___      ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa  _______/ /_     IRC: _555, http://www.waw.pdi.net/~trzypion/ ___________/     mail: _@irc.pl UIN: 4098313
Źródło: topranking.pl/1569/kto,wie,cos,na,temat,tcv.php


Temat: Specjalne pociągi do Włoch
za www.onet.pl Polskie Koleje Państwowe uruchomią sześć specjalnych pociągów, które zawiozą pielgrzymów z Polski na uroczystości pogrzebowe papieża Jana Pawła II w Rzymie. Pociągi wyjadą w środę wieczorem z Warszawy, Krakowa i Katowic - poinformował w poniedziałek w Krakowie prezes PKP InterCity, Jacek Prześluga. Przewoźnik od północy (wtorek, 5 kwietnia) rozpocznie też sprzedaż tańszych biletów na przejazd pociągami dla wiernych udających się na wielką narodową mszę, która we wtorek odbędzie się na pl. Piłsudskiego w Warszawie. Podróżni mogą kupić tańsze o połowę bilety w tą i z powrotem na wszystkie pociągi PKP wyjeżdżające we wtorek ze stacji początkowej po godzinie 8. rano. Dokładna godzina wyjazdów i warunki sprzedaży biletów do Rzymu zostaną dopiero ogłoszone. Cena za przejazd w obie strony wyniesie z Warszawy 560 ... http://www.pkp.pl/rzym będzie można dowiedzieć się o wszystkich specjalnych pociągach do Rzymu.
Źródło: topranking.pl/1570/specjalne,pociagi,do,wloch.php


Temat: PKP uruchomi pociągi dodatkowe do Włoch
pociągi specjalne: 2 klasa i kuszetki po cenach minimalnych (kosztach) Szczegóły: http://www.pkp.pl/rzym/ Jeszcze większe szczegóły, których IC nie zdążyło nanieść na ta stronę. Polskie Koleje Państwowe planują uruchomienie 6 specjalnych połączeń InterCity z Warszawy i Krakowa do Rzymu. Jak powiedziała Informacyjnej Agencji Radiowej Anna Rosiek ze spółki InterCity, PKP planuje, że cztery pociągi, w godzinnych odstępach mają odjechać z Warszawy w środę wieczorem między 18:00 a 21:00. Dotrą do Rzymu w nocy z czwartku na piątek. Z kolei dwa pociągi z Krakowa mają ruszyć o 20:00 i 21:00 w środę i również dotrzeć do Rzymu w nocy z czwartku na piątek. Bilety prawdopodobnie będzie można kupować od jutra od godziny 10:00 na dworcach w Warszawie i Krakowie. Cena przejazdu w obie strony w 2 klasie wynosić będzie 440 złotych. Cena biletu będzie zawierała tylko koszty zagraniczne, PKP rezygnuje z naliczania jakichkolwiek kosztów przejazdu pociągów w Polsce. W tej chwili trwa ustalanie dokładnego rozkładu jazdy z partnerami włoskimi, czeskimi i austriackimi. W ciągu 24 godzin będzie znany dokładny rozkład, cena biletu i wszystkie wskazówki związane z jego zakupem. PKP uruchomiły już specjalną stronę internetową. Pod adresem: www.pkp.pl/rzym będzie można dowiedzieć się o wszystkich specjalnych pociągach do Rzymu.
Źródło: topranking.pl/1573/pkp,uruchomi,pociagi,dodatkowe,do,wloch.php


Temat: znowu autokar...
autokaru .. Bilet do Rzymu i z powrotem około 800 zł (z sypialnym Double Warszawa - Wiedeń) Natomiast milo wspominam np pociag do Anglii [jeszcze nie tunelem]. Znacznie lepszy niz autokar ... ale przesiadek to sie uzbieralo cztery.. Wiesz, ludzie po doświadczeniach z PKP to sie przesiadek boją. Tymczasem pociągi na siebie czekają, obsługa pomaga z bagażami i ogólnie jest miło.
Źródło: topranking.pl/1608/znowu,autokar.php


Temat: PeKaPe - jak zwy-kle
1. "Gigantyczna kolejka osób, które chcą kupić bilety na specjalny pociąg do Rzymu, stoi w hali głównej Dworca Centralnego w Warszawie. Na społecznej liście chętnych jest obecnie ponad 700 osób i ciągle dopisują się nowe." (onet) 2."PKP Intercity uruchomiła w sumie sześć specjalnych pociągów do Rzymu. Cztery wyruszą z Warszawy Wschodniej (nie zatrzymają się na Dworcu Centralnym w Warszawie), dwa pozostałe wyjadą z dworca Kraków Główny. W sumie we wszystkich pociągach jest prawie 5 tysięcy miejsc, z czego ok. 3 tys. biletów można kupić w Warszawie." (GW) ad 1: Jest 2005 rok w kalendarzu gregoriańskim, w kalendarzu pekapowskim około 1972. O takich innowacjach jak rezerwacja przez Internet PKP nie słyszało i jeszcze pewnie długo nie usłyszy. ad 2: W pozostałych miastach jak wiadomo nie ma osób zainteresowanych wyjazdem do Rzymu na pogrzeb papieża, a stosunek liczby mieszkańców Waszawy do reszty kraju to 60% do 40%. Wyjątkowo pochwalę (a co mi tam) Najlepsze Linie Lotnicze LOT/Centralwings (nie myślałem, że kiedykolwiek do tego dojdzie) za zwiększenie liczby połączeńdo Rzymu i sprzedaż biletów po kosztach własnych, a PPL za zredukowanie opłat trasowych do 1 pln.
Źródło: topranking.pl/1743/pekape,jak,zwy,kle.php


Temat: PeKaPe - jak zwy-kle
Oto rezultat łupania w klawisze przez osobę, przedstawiającą się światu jako Marek Strzelecki <pec@poczta.onet.pl: 1. "Gigantyczna kolejka osób, które chcą kupić bilety na specjalny pociąg do Rzymu, stoi w hali głównej Dworca Centralnego w Warszawie. Na społecznej liście chętnych jest obecnie ponad 700 osób i ciągle dopisują się nowe." (onet) ad 1: Jest 2005 rok w kalendarzu gregoriańskim, w kalendarzu pekapowskim około 1972. O takich innowacjach jak rezerwacja przez Internet PKP nie słyszało i jeszcze pewnie długo nie usłyszy. Idź sobie do najbliższego oddziału PKO BP. Najlepiej tak na początku / końca miesiąca....
Źródło: topranking.pl/1743/pekape,jak,zwy,kle.php


Temat: PKP do Rzymu.....
PKP do Rzymu..... Właśnie wróciłem z PKP Warszawa Centralna, kasa InterCity... powstała juz lista społeczna... osób zapisanych na godz 23.00 - 240.... większość zamawia po 4 bilety.... szkoda ze PKP nie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,50,22391648,22391648,PKP_do_Rzymu_.html


Temat: kontrolerzy w autobusach-
w rzymie kanary mają napis na rękawach atack i wystarczy gdy podjeżdża autobus na przystanek popatrzyć,czy nie ma takowych delikwentów. w warszawie jeździłem 2 lata bez biletu - kilka razy tylko dałem 5,lub 10 zł w łape - nie zdarzyło sie żeby kanar nie wziął. a co z PKP ???? to chyba dobry temat na wątek???? :-)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,384,31075187,31075187,kontrolerzy_w_autobusach_.html


Temat: Ingresy, ingresy...
czy Rzymu jest czasem niższa niz PKP na trasie Poznań- warszawa i jeszcze trwa krócej. Własciwie zagranica jest na wyciagniecie ręki. Internet, przybliża ją jeszcze bardziej. Równiez odejscie od Koscioła, wszelkie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,11132,74320944,74320944,Ingresy_ingresy_.html


Temat: Akcja "Lotnisko dla Lodzi" - czyzby powrot?
Ahoj, Dzieki za odpowiedz. Czy wiadomo ile osob z Lodzi lata z Warszawy albo skadkolwiek? Czy loty z Warszawy nie odbywaja sie przez caly dzien? Czy sa jakies pory kiedy samolot ... konkurencjyjnym swiecie. Tylko chcialbym wiedziec. LOT i PKP patrza na to tak: niepotrzebne sa polaczenia do Lodzi, skoro nawet tymi, ktore sa malo ludzi jezdzi. A moze to powinno byc tak, ze jak leci jakis samolocik na przyklad Rzym - Gdansk to laduje w miedzyczasie w Lodzi? Z takich roznych kombinacji moglaby sie zrobic calkiem niezla oferta. 400 zlotych za bilet sugeruje,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,390,858591,858591,Akcja_Lotnisko_dla_Lodzi_czyzby_powrot_.html


Temat: Czy to prawda, że Kielczanie nie lubią Radomia?
Jeśli by kiedyś pociągi Warszawa-Kraków jeździły przez Radom i Kielce bez zatrzymywania to świadczyłoby to nie o niskiej randze tych miast, ale o głupocie PKP, która sama pozbawiałaby sie w ten sposób zysku z biletów. A poza tym w normalnym świecie jeżdzą pociągi bez zatrzymywania się, na przykład niektóre składy z Rzymu do Wenecji. Czy świadczy to o niskiej randze Florencji, Arezzo,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,60,27411287,27411287,Czy_to_prawda_ze_Kielczanie_nie_lubia_Radomia_.html


Temat: wyjazd do Watykanu
cytuję za interią "PKP Intercity przygotuje bezpośrednie połączenie z Rzymem. Najprawdopodobniej do Włoch pojedzie 6 pociągów z kuszetkami i miejscami siedzącymi. Każdy z nich pomieści od 600 do 800 pielgrzymów. Cena biletu to koszt około kilkuset złotych. Bardzo możliwe, że pociągi do samego centrum Rzymu nie dojadą, bo miasto będzie zamknięte dla ruchu. Trwa ustalanie szczegółów połączenia ze stroną włoską. Specjalne pociągi stacje początkowe będą mieć na pewno w Warszawie. Ale jak zapewnia biuro prasowe PKP trwają rozmowy na temat rozkładu jazdy i z dużym prawdopodobieństwem pociągi wyruszą także z innych miast. Wierni mogą zgłaszać się do katolickich biur pielgrzymkowych. Wyjazdy do Rzymu organizują biura pielgrzymkowe ojców franciszkanów i pallotynów, a także niektóre biura podróży. Również niektóre parafie organizują specjalne wyjazdy autokarowe do Rzymu."...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,132,22355638,22355638,wyjazd_do_Watykanu.html


Temat: Pociąg Wawa - Rzym i Rzym - wawa
Jesteś pewien, że chcesz się skazac na tę katorgę z dwunastogidzinną przesiadką w Wiedniu? Bilet na pewno nie będzie tańszy niż €150... radzę zadzwonić do PKP pod 9436 i się spytać... A tak w ogóle to może jednak samolotem? Do Rzymu z Warszawy latają SkyEurope i Centralwings. Pozdrawiam!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,206,24092555,24092555,Pociag_Wawa_Rzym_i_Rzym_wawa.html


Temat: Sky Europe dopłaca do biletów - wielka promocja!
Sky Europe dopłaca do biletów - wielka promocja! Nowa promocja Sky Europe pod hasłem "Sky Europe korumpuje pasażerów i płaci za loty". Od dziś do 22.10.2006 loty w Sky Europe kosztują ... można już nawet planować wiosenne podróże za pieniądze niższe niż w PKP Serdecznie zapraszamy po bilety: eturystyka.org/component/option,com_fly/Itemid,112/ Najtańsze loty rozchodzą sie błyskawicznie, więc pośpiech wskazany. Jeśli ktoś nie znajdzie biletu po ... PROMO! od -1 zł Krakow - Rzym PROMO! od -1 zł Krakow - Mediolan PROMO! od -1 zł Krakow - Paryż PROMO! od -1 zł Krakow - Birmingham PROMO! od -1 zł Krakow - Turyn PROMO! od -1 zł Krakow - Bruksela PROMO! od -1 zł Krakow - Amsterdam PROMO! od -1 zł Warszawa - Paryż PROMO! od -1 zł Pozdrawiamy, zespół...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,711,50504836,50504836,Sky_Europe_doplaca_do_biletow_wielka_promocja_.html


Temat: Szczecin-Berlin
Użytkownik smas <s@go2.plw wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:bk4ahp$nl@atlantis.news.tpi.pl... | No właśnie - poranny BWE (  "była" "Berolina" ) z Warszawy do Berlina - i | dalej do Brukseli po zakonczeniu modernizacji E-20 jednym ciurkiem bez | przesiadek jakimś szybkim składem ( może ciągle majaczącym sią gdzieś w | finansowej mgle Pendolinem ) to nie mogło by być ? PKP powinno stanąć na | glowie, żeby do tego doprowadzić ! Tiaa, w lutym :) Swoja droga to zanim by PKP zdobylo Pendolino (nie wiem skad i nie wiem za co, ale niech bedzie) i ... franfurtu o ponad 150 km, podobnie jest w innych miastach - londyn, rzym... mysli kto ze oplaca sie tam dojechac??? a co z wygoda??? a po drugie czy wiecie, ze jak sie ma tani bilet, to jezeli lot zostanie anulowany, bez podania przyczyny, etc. klient nie ma zadnych praw... i co spac na plycie??? w polsce nie ma szans na uruchomienie tych...
Źródło: topranking.pl/1567/szczecin,berlin.php


Temat: Dziennikarski "popis" w "Kurierze Lubelskim"
Warszawę i Poznań. - Gdzie Rzym, a gdzie Krym?! - łapali się za głowę znajomi, którym opowiadaliśmy o tym. A jednak w tym szaleństwie była metoda. Okazało się, że ekspres Lubuszanin ... znacznie dłużej. Jakie wnioski można wyciągnąć z tej małej lekcji? Pierwsza i podstawowa: nie wierzmy logice, w PKP ona nie obowiązuje. To co prostsze okazuje się być dużo bardziej pokrętne. Wniosek...
Źródło: topranking.pl/1569/dziennikarski,popis,w,kurierze,lubelskim.php


Temat: Kobiety a kolej
----- Original Message ----- From: Przemyslaw Kowalik | Przebijam. 1990 rok - 13,5$ miesięcznie na stanowisku dyżurny ruchu w | PKP. 1990 to juz byla najjasniejsza RP a tow. Balcerowicz wzial ... podkładkę pod mysz albo 5 kg ziemniaków. Albo przejechać Warszawę wzdłuż. Poza tym kiedyś jak były przejściowe kłopoty z zaopatrzeniem sklepów to ludzi nie kłuło w oczy że nie mogą czegoś ... teraz było lepiej to wybory wygrywałby Balcerowicz a nie Kwaśniewski czy Miller. Tylko nie piszcie że jak sprywatyzują PKP to będzie to co ze sklepami - czysto, miło (choć nie wszędzie), kulturalnie - i kilkakrotnie wzrosną ceny biletów. BTW obecnie w Polsce pociągi nie są juz takie tanie. We Włoszech IC Wenecja-Rzym kosztuje 120 zł (wg fs-on-line) tj. ok 500 km. U...
Źródło: topranking.pl/1572/kobiety,a,kolej.php


Temat: PeKaPe - jak zwy-kle
Konrad Bagiński <adresbezse@poczta.onet.plpisze: Marek Strzelecki wrote: [...] | 2."PKP Intercity uruchomiła w sumie sześć specjalnych pociągów do | Rzymu. Cztery wyruszą z Warszawy Wschodniej (nie zatrzymają się na | Dworcu Centralnym w Warszawie), dwa pozostałe wyjadą z dworca Kraków | Główny. W sumie we wszystkich pociągach jest prawie 5 tysięcy | miejsc, z czego ok. 3 tys. biletów można kupić w Warszawie." ... zmieści się aż 5000. | ad 1: | Jest 2005 rok w kalendarzu gregoriańskim, w kalendarzu pekapowskim | około 1972. O takich innowacjach jak rezerwacja przez Internet PKP | nie słyszało i jeszcze pewnie długo nie usłyszy. Słyszało! Sam kilka dni tem usłyszałem w pociągu dialog: - Pański bilet poproszę... - Rezerwowałem przez internet, ale się nie wydrukował... - Jak to? - ... każdy mógłby zarezerwować sobie 1000 biletów. | ad 2: | W pozostałych miastach jak wiadomo nie ma osób zainteresowanych | wyjazdem do Rzymu na pogrzeb papieża, a stosunek liczby mieszkańców | ... z innych niż DC i KRK miast normalnie chyba nie jeżdżą pociągi do Rzymu? Znikąd nie jeżdżą. Niemniej w kasach jest przecież system rezerwacji, więc nie wiem co stoi na przeszkodzie,...
Źródło: topranking.pl/1743/pekape,jak,zwy,kle.php


Temat: Akcja "Lotnisko dla Lodzi" - czyzby powrot?
Gość portalu: flip napisał(a): > Ahoj, > > Czy wiadomo ile osob z Lodzi lata z Warszawy albo skadkolwiek? Byly robione takie badania czy ankiety (?) na zlecenie rady miejskiej przed rozbudowa Lublinka ale trzyma je w reku zarzad Lublinka i nie wypuszcza. Ponoc bylo to obiecujace. Poza tym linie lotnicze wiedza ile sprzedaja biletow rocznie w danym miescie (przynajmniej LOT wie) wiec chyba mozna to sprawdzic. > Czy loty z > Warszawy nie odbywaja sie przez caly dzien? Czy sa jakies pory kiedy samolot z > Lodzi moglby zaleciec na Okecie tak, ... to jest dziwolag bez wiekszych > szans w konkurencjyjnym swiecie. Tylko chcialbym wiedziec. LOT i PKP patrza na > to tak: niepotrzebne sa polaczenia do Lodzi, skoro nawet tymi, ktore sa ... chrzanu? > A moze to powinno byc tak, ze jak leci jakis samolocik na przyklad Rzym - > Gdansk to laduje w miedzyczasie w Lodzi? Z takich roznych kombinacji moglaby > sie zrobic calkiem niezla oferta. Ale to sie klocilo z idea "warszawskiego huba". > 400 zlotych za bilet sugeruje, ze chodzi tutaj przede wszystkim o biznes. Ile > go jest w Lodzi, to chyba wiemy - wiemy tez jakie sa trendy. Czy te samoloty > rzeczywiscie musza tyle kosztowac? Ale na razie bilet LOTu np Lodz-Szczecin w jedna strone kosztuje prawie 1000zl...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,390,858591,858591,Akcja_Lotnisko_dla_Lodzi_czyzby_powrot_.html




 
Copyright 2006 MySite. Designed by Web Page Templates